[aankondigingen] Telefoonnr in geval van extreme weersomdtandigheden

Zajednica info op zajednica.nl
Vr Feb 3 12:33:05 CET 2012

Hallo

Hierbij mijn mobiele nr voor het geval we een activiteit moeten aflasten ivm slechte weersomstandigheden. Twijfel je of een les of instuif oid doorgaat, bel me dan even.
Bewaar dit nr.

Esmeralda

tel: 06 167 182 87

Sommigen hebben mn gewone mobiele nr dat mag ook gebeld worden.

Groeten Esmeralda