[aankondigingen] Nieuwsbrief Rikudey-am augustus 2012

A. Reutlinger a.reutlinger op tiscali.nl
Za Aug 25 00:07:34 CEST 2012

Nieuwsbrief Rikudey am,  augustus 2012

 1. Start nieuwe seizoen:
    Er is nog 1 zomerinstuif op 28 augustus (NB in september GEEN instuif)

   Eerste les op 4 september
    Tijden: vanaf 19.30: beginners (neem eens iemand mee!!!)
	      vanaf ± 20.40: middenniveau
	      vanaf ± 21.40: gevorderden
    Adres: Basisschool De Ark, Zuid-Hollandstraat 7,
     Amsterdam-Buitenveldert
    Entree: ? 9,50 per les (of ? 129,00 t/m december)

2. Najaarsweekend in Handel 5-6-7 oktober:
    Dit jaar geef ik weer zelf les. Het zal net als vorig jaar een combinatie van oudere
    en nieuwe dansen worden. Graag zoveel mogelijk verzoeken voor dansen om te
    leren; laat het me weten!
    Het worden NIET alleen paardansen! (daarvoor was te weinig animo), maar de
    nadruk ligt op kringdansen

    Voor de folder met aanmeldingsformulier: kijk op mijn website.

3. Winterinstuiven:
   In september is er geen instuif
   Vanaf oktober weer elke 2de zaterdag van de maand. Kosten: ? 8,50.

4. Workshops paardansen (voor gevorderden):
    Er komen zeker 3 dansdagen voor paardansliefhebbers, waarvan één met
   aansluitend een instuif met veel paardansen; dan kunnen we toch heel wat dansen,
    die ik inmiddels heb aangeleerd, weer eens doen! (eigenlijk een ½  weekend.)

     Zondag 4 november bij Zajednica, Argonautenstraat 13, Amsterdam
     Zaterdag 9 februari met instuif in De Ark, Zuid-Hollandstraat 7, Amsterdam
     Zondag 7 april in De Ark.

     Als er voldoende belangstelling is, kunnen we eventueel in juni een herhaaldag
     organiseren.

Informatie: http://home.tiscali.nl/rikudey.am
Aanmelding: 020-6719632 of a.reutlinger op tiscali.nl

Als je mensen kent die mijn informatie niet ontvangen, geef het door!!! Als ze op mijn mailing-lijst willen, laat ze even een mailtje naar me sturen.

Tot ziens!!! Groetjes, Angela