[aankondigingen] Nieuwsbrief Zajednica, augustus - september 2012

Zajednica info op zajednica.nl
Ma Aug 20 16:29:06 CEST 2012

Beste dansers en belangstellenden;

Op 3 september begint het nieuwe dansseizoen. Ik hoop dat jullie via mail en in het danshuis het nieuwe dansprogramma te pakken hebt gekregen.
Kijk voor informatie op www.zajednica.nl.

Behalve de cursussen internationaal die starten op  3, 4 en 5 september start op donderdagavond 6 september een cursus Nederlandse dans o.l.v. Maartje Ligthart.
Geen suffe dansjes maar leuke gezellige dansen o.l.v. een pittige jonge docente.
Dan is er op zondag 9 september een dansdag Roemeens o.l.v. Cristian en Sonia Dion.
Bekend van hun eerdere dansdagen overal in het land en ook aanwezig op Doe Dans.

Verder hebben we nog twee zomerinstuiven tegoed:
22 augustus o.l.v. Angela Reutlinger
29 augustus o.l.v. Loes Eijssens.

En niet te vergeten ons dansweekend op Terschelling: 14 - 16 september:
er zijn nog vier plaatsen beschikbaar, voor op de slaapzaal.
Dus lijkt het je leuk, mail dan even. Kosten 135 euro.

Nederlands o.l.v. Maartje Ligthart
6 sept. - 11 okt.
20 - 22 uur.
Toegang 90 euro, bij betalen tot uiterlijk een week voor aanvang 81 euro.

Roemeens o.l.v. Cristian en Sonia Dion
zondag 9 september
13 - 17 uur.
Toegang 23 euro, bij betaling tot een week voor aanvang 20,70

vriendelijke groet:

Esmeralda,
namens het bestuur van Zajednica
Argonautenstraat 13 Amsterdam