[aankondigingen] Fw: Israëlische instuif

Angela Reutlinger a.reutlinger op tiscali.nl
Do Apr 12 01:19:35 CEST 2012

Hoi,
Niet vergeten: a.s. zaterdag 14 april is er weer een Israëlische dansinstuif!!!Op het vertrouwde adres:
Gymzaal van Basisschool De Ark,
Zuid-Hollandstraat 13, Amsterdam-Buitenveldert
Tijd: 20.00 - 24.00 uur
Entree: 8,50 Euro

Neem vooral je verzoekenlijstje mee, dan maak ik er weer een gezellige mix van.

Tot zaterdag!
Groetjes, Angela.