[aankondigingen] ORO nieuws

Andrea Roosen drintel op upcmail.nl
Vr Sep 2 10:01:04 CEST 2011

Beste mensen,

Mijn spullen staan gepakt voor Doedans en nog even wat dingetjes afhandelen
voor ik opgehaald wordt voor weer een geweldig dansweekend.

ORO, Vereniging voor Werelddans, gaat van start met het jubileumjaar!
40 jaar dansplezier in Haarlem mag niemand ontgaan.

vanaf 5 september starten alle ORO lessen weer. (zie bijlage)

Er zijn wat tijden, locatie en docenten veranderingen dus kijk het even na!
voor de groepen op dinsdag dinsdag 12 september is er geen dansen, dan is de
zaal bezet.
WE STARTEN WEL 6 SEPTEMBER!!!

Speciale aandacht voor de instroomcursus op de dinsdagavond: weet jullie
mensen die willen dansen, ervaren wat we dansen, herintreders, mensen die
weer op het jubileumfeest willen dansen, etc etc.. de instroomcursus is daar
uitermate geschikt voor. geef het door..

Iedereen veel plezier bij de dansgroepen en geniet van het jubileumjaar.

Met vriendelijke groet,

Andrea Roosen
PR. ORO, Vereniging voor werelddans. Haarlem
023-5274750
pr op orodans.nl
www.orodans.nl

En nog even als ambassadeur van Doedans 2011: krijg geen spijt, besluit nu
alsnog om je dansspullen te pakken
en naar doedans te gaan. Het wordt een prachtig weekend, goede dansdocenten,
voorstelling dreigt super te worden
en de sfeer maken we zelf geweldig!