[aankondigingen] Nieuwsbrief Rikudey-am oktober 2011

Angela Reutlinger a.reutlinger op tiscali.nl
Ma Okt 17 00:18:39 CEST 2011

Nieuwsbrief Rikudey am, oktober 2011

1. Weer terug naar "onze" gymzaal!!!!!:

M.i.v. dinsdag 18 oktober dansen we weer in De Ark, Zuid-Hollandstraat 7, Amsterdam-Buitenveldert

De vloer is niet glad, maar hoe je het ervaart, hangt van je zolen af. Neem daarom de eerste keer dat je komt voor de zekerheid een extra paar schoenen mee, om uit te vinden op welke schoenen je het lekkerst danst.

     Entree: ? 9,- per les (vanaf januari: ? 9,50 per les)

     2. Dansdag paardansen 30 oktober:

     Tijd: 13.30 - 17.30 uur (LET OP een half uur later dan je gewend bent!)
     Adres: Danshuis Zajednica, Argonautenstraat 13, 1076 KJ Amsterdam
     Kosten: ? 22,50 (bij vooruitbetaling: ? 20,25) ING: 51 41 490
     Aanmelden: info op zajednica.nl, of telefoon: 020-6759460
     Niveau: er wordt lesgegeven op gevorderd niveau

     De beide andere dansdagen met paardansen zijn op 5/2 en 12/5
     Beide in De ARK van 13.00 tot 17.00 uur.
     Aanmelden bij Angela

    3. Winterinstuiven:

   Vanaf november weer elke 2de zaterdag van de maand:
    12/11: "Niet moeilijk is ook leuk!"
    10/12
    14/1: met meer Debka's en Jemenitisch
    11/2: "Niet moeilijk is ook leuk!"
    14/4
    12/5
    9/6: "Goud van oud"

     Kosten: ? 8,50.

Informatie: http://home.tiscali.nl/rikudey.am
Aanmelding: 020-6719632 of a.reutlinger op tiscali.nl

Als je mensen kent die mijn informatie niet ontvangen, geef het door!!! Als ze op mijn mailing-lijst willen, laat ze even een mailtje naar me sturen.

Tot ziens!!! Groetjes, Angela