[aankondigingen] Nieuwsbrief Rikudey-am mei 2011

Angela Reutlinger a.reutlinger op tiscali.nl
Zo mei 1 00:06:11 CEST 2011

Nieuwsbrief Rikudey am, mei 2011

Wat je niet mag missen::

1. Zondag 8 mei:
  LET OP: de datum is veranderd!!!!
    De 3de  dansdag met Israëlische paardansen o.l.v. Angela.
    Adres: Basisschool De Ark, Zuid-Hollandstraat 7, Amsterdam-Buitenveldert
    Niveau: gevorderd!
    Tijd: 13.00 - 17.00 uur
    Entree: ? 17,-

     PS. Ik laat regelmatig van partner wisselen! Het is dus niet noodzakelijk
    om een vaste danspartner te hebben!

2. Zaterdag 14 mei:
    Israëlische instuif (Goud van oud, "moeilijk mag ook!"), o.l.v. Angela
    Tijd: 20.00-24.00 uur
    Adres: Basisschool De Ark, Zuid-Hollandstraat 7, Amsterdam-Buitenveldert
    Entree: ? 8,-

3. NB in juni is er geen instuif! (i.v.m. het Pinksterweekend in Handel)

4. In verband met een renovatie van de gymzaal van Basisschool De Ark zullen we
    van juli t/m oktober ergens anders (in de buurt) dansen. Zodra ik definitief weet
    op welk adres zal ik dit uiteraard zo gauw mogelijk bekend maken.

5. Najaarsweekend in Handel 30 september-1-2 oktober:
    Dit jaar geef ik weer zelf les. Het zal een combinatie van oudere en nieuwe
    dansen worden. Als je een verzoek hebt om een bepaalde dans te
    leren, laat het me weten.

Informatie/Aanmelding: 020-6719632 of a.reutlinger op tiscali.nl
Tot ziens!!! Groetjes, Angela