[aankondigingen] Fw: Dobro dosli - Welkom

Zajednica info op zajednica.nl
Do Mrt 24 22:32:04 CET 2011

Beste mensen

Dit ontving ik in mn mailbox. Lijkt me leuk om naar toe te gaan....
Groetjes Esmeralda

----- Original Message -----
Sent: Thursday, March 24, 2011 7:10 PM
Subject: Dobro dosli - Welkom

Kud Svetozar Markovic
De Servische volksdansgroep Kud Svetozar Markovic uit Novi Sad komt naar Nederland!

Op diverse plaatsen door Nederland zijn er optredens van de show "Geluk en treurigheid van de Balkan". Laat u verrassen door de dansers met traditionele kleding, hun dynamiek en energie, en laat u meeslepen door de fantastische muziek.

Mis niets van deze onvergetelijke show van volksdans op traditionele Servische muziek.

Een korte impressie van de volksdansgroep:

??? "???????? ????????" ????? ?? ????????
??? "???????? ????????" ??????? ? ?????????
??? "???????? ????????" ??????? ? ?????????

 12 mei 2011:

Ter Culster Kerk

Holleweg 111

1851 KS Heillo

Aanvang: 20.00 uur

Kaartverkoop en verdere info:

Karolina Javanovic - Tel: 072-533 8145

Sobodan Jovanovic - Tel: 06-53755519

Raca Kovacevic - Tel: 06-34191994

Kaarten zijn tevens te koop bij de Servische Orthodoxe kerk in Zaandam, en op de dag van het concert bij de ingang.

13 mei 2011:

 Noorddammerweg 91

1187 CM  Amstelveen

Aanvang: 20.00 uur

Kaartverkoop en verdere info:

Vojna Ledjanac - Tel: 06-10293614

Zlata Totic - Tel: 06-10293614

Vesna Krstonosic - Tel: 06-29201092

Kaarten zijn tevens te koop bij de Servische Orthodoxe kerk in Zaandam, en op de dag van het concert bij de ingang.

14 mei 2011:

Zaal Incom

J.F. Kennedylaan 36

4811 ET  Breda

Aanvang: 20.00 uur

Kaartverkoop en verdere info:

Nikola Boksan - Tel: 06-16084870

Zlata - Tel: 06-53315488

Kaarten zijn tevens te koop bij de Servische Orthodoxe kerk in Breda, en op de dag van het concert bij de ingang.

15 mei 2011:

Zaal van de kerk

Meijhorst 70-39

6537 EP Nijmegen

Aanvang: 14.00 uur

Kaarten en verdere info:

Damir Suboric - Tel: 06-10149811

Priester vader Dusan Erdelj - Tel: 06-23454872