[aankondigingen] Fw: Israëlische instuif: "Niet moeilijk is ook leuk!"

Angela Reutlinger a.reutlinger op tiscali.nl
Di Mrt 8 01:13:10 CET 2011

----- Original Message -----
From: Angela Reutlinger
To: Angela Reutlinger
Sent: Tuesday, March 08, 2011 12:55 AM
Subject: Israëlische instuif: "Niet moeilijk is ook leuk!"

Hoi,
a.s. zaterdag is er weer een Israëlische instuif in de categorie "Niet moeilijk is ook leuk!". D.w.z. lekker dansen zonder na te denken.
Zoals altijd in de gymzaal van Basisschool De Ark,
Zuid-Hollandstraat 7, Amsterdam-Buitenveldert.
Tijden: 20.00-24.00
Entree: 8 Euro
Ik zal weer zo veel mogelijk aan jullie verzoeken tegemoet komen.
Tot zaterdag,
Groetjes, Angela.