[aankondigingen] nieuwsbrief Rikudey-am febr. 2011

Angela Reutlinger a.reutlinger op tiscali.nl
Di Feb 15 00:21:31 CET 2011

Nieuwsbrief Rikudey am, februari 2011

Hier weer een paar dansevenementen die je niet mag missen:

1. Zaterdag 26 februari:
    Marathon Aviv
    Als speciale gast komt Victor Gabay uit Israël, aangevuld met enkele van de
    Nederlandse docenten.
    Adres: Basisschool De Ark, Zuid-Hollandstraat 7, Amsterdam-Buitenveldert
   Zie de website van Avivit: www.avivit op info

2. Vrijdag 4 maart:
    Mozes & Aäronkerk, Amsterdam
    Dansen voor een goede doel: opbrengst voor de kinderen van Tsjernobyl
    19.30-22.45 uur
    Entree: ? 11,00
    Dansleiding: Angela

3. Zaterdag 12 maart:
    Israëlische instuif ("niet moeilijk is ook leuk!"), o.l.v. Angela
    Tijd: 20.00-24.00 uur
    Adres: Basisschool De Ark, Zuid-Hollandstraat 7, Amsterdam-Buitenveldert
    Entree: ? 8,-

4. Weekend 15-17 april in Handel:
    Dans: "Niet moeilijk is ook leuk!", o.l.v. Angela en Zang o.l.v. Shura Lipovsky
    Het weekend is volgeboekt! Er is een wachtlijst. Informatie op mijn website:
    http://home.tiscali.nl/rikudey.am

5. Zondag 8 mei:
  LET OP: de datum is veranderd!!!!
    De 3de  dansdag met Israëlische paardansen o.l.v. Angela.
    Basisschool  De Ark in Buitenveldert
    Niveau: gevorderd!
    Tijd: 13.00 - 17.00 uur
    Entree: ? 17,-

     PS. Ik laat regelmatig van partner wisselen! Het is dus niet noodzakelijk
    om een vaste danspartner te hebben!

Informatie/Aanmelding: 020-6719632 of a.reutlinger op tiscali.nl
Tot ziens!!! Groetjes, Angela