[aankondigingen] Feest 17 december, IDNH.

Zajednica info op zajednica.nl
Zo Dec 11 00:15:25 CET 2011

Volgende week zaterdag 17 december wordt het van Sint tot Santa bal georganiseerd door het IDNH. Er zijn nog plaatsen dus bestel gauw die kaart. Zie onderstaande flyer.

Veel dansplezier alvast.
Ps: de poster is wrsch te groot om uit te printen. Ik plaats m hier vanwege de informatie.
Groeten Esmeralda