[aankondigingen] Fw. Holland Express Kerst sponsorbal

Angela Reutlinger a.reutlinger op tiscali.nl
Vr Dec 2 00:50:59 CET 2011

Hoi,
Op verzoek van Daphne, die bij mij danst en met "Holland Express" optreedt, stuur ik onderstaand mailtje door.
Het is zeker de moeite waard om naar toe te gaan!
Groetjes, Angela.

----- Original Message -----
From: Daphne Klein
To: a.reutlinger op tiscali.nl
Sent: Thursday, December 01, 2011 9:17 AM
Subject: Holand Express kerst sponsorbal

Zoals je misschien wel weet, is op zaterdag 11 december het Holland Express Kerst Sponsornsorbal in Gouda. Er zijn daar nog maar heel weinig kaarten voor verkocht, en als dat er niet snel meer worden, kan het sponsorbal niet door gaan... Dus mijn vraag is of jij deze mail door kan sturen naar mensen die misschien geïnteresseerd kunnen zijn? Het programma is als volgt:

10.30-13.00 uur
Workshop Roemeens van Dominike Karantzounis

Workshop Hongaars van Celine Lepoeter en Oskar Peters

14.00-18.00 uur Bal met voorstelling van Zarowe en Holland express.

Prijzen zijn:
Workshops: volwassen 6, - Holland Express leeftijd 4, -
Bal & voorstelling: volwassen 10, - Holland Express leeftijd 7,50
Lunch: 7,50 (kan alleen vooraf worden gereserveerd)
Paspartout: volwassen 20, - Holland Express leeftijd 10, - (incl. lunch)

Adres: GSG Leo Vroman,
Calslaan 99, Gouda

Groetjes,
Daphne