[aankondigingen] Even jullie aandacht voor dit orkestje..

Zajednica info op zajednica.nl
Zo Aug 21 23:18:39 CEST 2011

Hallo iedereen bij Zajednica,

Graag wil ik jullie vragen of er met knippen en plakken dit mailtje van mijn dochter doorgestuurd kan worden naar al jullie contactpersonen. Het zou fantastisch zijn als mede door jullie hulp haar orkest zo'n fantastische beurs kan winnen.

Groetjes, Astrid van Alphen.

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag aan iedereen!!!!!

Ik speel al enige jaren klarinet en sinds 1 jaar speel ik ook in het Roman Junior orkest van de muziekschool Amsterdam (afdeling West) onder leiding van Emirhan Tuga. Een orkest waarin we  muziek van de Balkan en rondom de Zwarte Zee spelen. Om een beurs van 10.000 euro te kunnen winnen moeten wij   met ons orkest in een You Tube  stemming zoveel mogelijk punten scoren. Willen jullie allemaal mee stemmen? En natuurlijk alle vrienden, familie, buren en collega's ook laten stemmen!  Wie weet kunnen we zo genoeg punten verzamelen om die 10.000 euro in de wacht te kunnen slepen zodat  we bijv. volgend jaar op tournee kunnen gaan naar Italië.

Om te stemmen doet U:
1. Klik op de link:  http://www.west.amsterdam.nl/kunst_cultuur_en/kunst-cultuur/best-the-west-2011/ymere-best-the-west/
2. Ga naar het filmpje van Roman Junior, met het liedje "Kustimo Oro"
3. Er onder staan kruisjes, waarvan je de meest rechtse moet aanklikken
4. Nu heeft U gestemd!!!

Op 28 augustus kunt U ook naar ons komen luisteren wanneer wij op de Uitmarkt spelen op podium 39 in het Vondelpark, om 13.00 uur.

Groetjes, alvast bedankt voor alle moeite en misschien tot ziens,

Nienke de Kok