[aankondigingen] Laatste kans: dansavond Turks en dansdag Roemeens

Zajednica info op zajednica.nl
Zo Apr 10 18:13:33 CEST 2011

Beste mensen;

Aanstaande vrijdag 15 april zijn wij van plan een dansavond Turks met Ahmet Demirbag te organiseren.
19,30-22,30 kosten  16 euro.
Aanstaande zondagmiddag 17 april een dansdag Roemeens met Erik Veenstra.
13.00-17.00, kosten 21 euro.

Bij vooruitbetaling min 10 %.

Overmaken op bankrekening 51 41 490 met je telefoonnr erbij.

Dat wil zeggen: als we binnen twee dagen voor allebei 10 voor aanmeldingen binnen hebben. Die hebben we nu nog niet.

Wil je komen laat me dat dan zsm weten a.u.b.

Mail naar info op zajednica.nl, bel naar 020-6759460 of kom langs in het danshuis aan de Argonautenstraat 13 Amsterdam.

Tot ziens,
met vriendelijke groet

Esmeralda Govers
Zajednica Amsterdam