[aankondigingen] Fw: Dans/zang weekend in Handel

Angela Reutlinger adsl740572 op tiscali.nl
Za Mrt 27 00:23:30 CET 2010

----- Original Message -----
From: Angela Reutlinger
To: Angela Reutlinger
Sent: Saturday, March 27, 2010 12:17 AM
Subject: Dans/zang weekend in Handel

Hoi,
het Israëlische dans- en zangweekend in Handel nadert. Er zijn nog een paar plaatsen vrij dus als je je nog niet had aangemeld dan is dit je kans!
Zegt het voort!

Voor hen die zich wel al hebben aangemeld: neem een lijstje met dansen mee die je kent, zodat ik bij de instuiven daar mee rekening kan houden!

Het belooft weer een weekend puur genieten te worden van dans (niet moeilijk!), zang (met diepgang), heeeeerlijk eten en een prachtige tuin om uit te rusten.
Laat dat niet aan je voorbij gaan!
Tot gauw!
Groetjes, Angela.

Ik gebruik de gratis versie van SPAMfighter

Uw PC enorm traag? Klik voor de oplossing!