[aankondigingen] Fw: workshop klezmer door Jaap Mulder

Angela Reutlinger a.reutlinger op tiscali.nl
Wo Mrt 24 02:47:41 CET 2010

Hierbij informatie over een workshop Klezmer.
Angela.

----- Original Message -----
From: Alianne ter Veer
Sent: Sunday, March 21, 2010 5:57 PM
Subject: workshop klezmer door Jaap Mulder

Hallo ontvanger,

Mijn vraag is of jij mijn bijlage een keer wilt doorsturen naar jullie bestand? Het betreft een workshop Klezmer muziek in de eerste week van augustus, in Frankrijk. De lessen worden gegeven door Jaap Mulder, klarinettist van Di Gojim.
De werving is onlangs begonnen.

Alvast enorm bedankt!

met vriendelijke groet,

Alianne

--
Wij zijn een gemeenschap van 6 miljoen gebruikers in strijd tegen spam.