[aankondigingen] DUNAV ENSEMBLE uit Vidin met PALOINA & CHUBRICA 27/28 JUNI

YMA Bodewes novyvon op casema.nl
Za Jun 5 10:57:30 CEST 2010

Eind juni komt het DUNAV ENSEMBLE uit Vidin, noord-west Bulgarije naar
Nederland. Het ensemble neemt deel aan de festivals in Bolsward van 23 juni
t/m 26 juni en Warffum van 30 juni t/m 3 juli. In de tussenliggende dagen
zal het Dunav Ensemble twee voorstellingen geven in Amsterdam:

Op zondag 27 juni in samenwerking met Internationaal Dansensemble PALOINA,
en op maandag 28 juni samen met Ensemble CHUBRICA.
Wil je de affiches zelf ontvangen, laat me dan even weten, dan stuur ik die
mee.

Links naar de websites van Bolsward en Warffum

http://www.skotsploech.nl/ifdb/nl/nl_nieuws.asp

 <http://www.oproakeldais.nl/> http://www.oproakeldais.nl/

  _____

Ik gebruik de gratis versie van SPAMfighter <http://www.spamfighter.com/lnl>