[aankondigingen] Fw: Israëlisch dansweekend met Dani Dassa en Angela Reutlinger

Angela Reutlinger a.reutlinger op tiscali.nl
Zo Jul 4 00:34:59 CEST 2010

----- Original Message -----
From: Angela Reutlinger
To: Angela Reutlinger
Sent: Sunday, July 04, 2010 12:19 AM
Subject: Israëlisch dansweekend met Dani Dassa en Angela Reutlinger

Hoi,
Iets later dan gebruikelijk de aankondiging van mijn Israëlische dansweekend in Handel op 1-2-3 oktober. Maar het was het wachten meer dan waard, want Dani Dassa komt als gastdocent!
Het dansniveau is voor gevorderden.
In de bijlage vind je de folder met alle informatie.
Zegt het voort!
Prettige vakantie.
Groetjes, Angela.

Ik gebruik de gratis versie van SPAMfighter

Uw PC enorm traag? Klik voor de oplossing!