[aankondigingen] Nieuwe activiteit van Martin Ihns

Martin Ihns martin.ihns op hetnet.nl
Vr Jan 1 09:54:50 CET 2010

Beste volksdansliefhebber(s),

Het oude jaar is bijna voorbij, een nieuw dansjaar met nieuwe
mogelijkheden, activiteiten en plannen staat voor de deur.

Ben je voor 2010 op zoek naar een andere ervaring, invulling en
beleving van je dans hobby, dan is theater-projectgroep "LALE",
die begin februari in Utrecht gaat starten zeker iets voor jou!

Het credo van deze Theater-projectgroep is: Vernieuwing,
lekker dansen en hard werken aan dansniveau en presentatie.
De eerste periode richten we ons met name op een programma
van Macedonische - en Albaanse dans. Er gaat gewerkt worden aan.
 zowel traditionele -, als vernieuwende choregrafiën. Het streven is om
hiermee op DoeDans een eerste presentatie te geven.
Vanaf september gaan we op project basis andere ideeën ontwikkelen
en aanpakken, waarbij ook dansen uit ander Balkan landen en Turkije
aan bod komen.
- Zie verder de bijlage-

Mocht je nieuwschierig geworden zijn en er wat meer over willen weten,
of je bent geïnteresseerd om mee te doen, bel of mail me dan gerust.

Je doet me een groot plezier als je deze activiteit ook onder de aandacht
van mogelijke andere geïnteresseerden wilt brengen en bijgaande flyer wilt
ophangen bij je dansgroep.
Bij voorbaat bedank ik je vast voor je wellwillende medewerking in deze.

Ik wens je een fijn uiteinde en een mooi, gezond en dansrijk 2010.

Met vriendelijke groet,
Martin Ihns