[aankondigingen] NoordHolland danskalender: kopij gevraagd

N-H Dans-folkkalender volksdans op gmail.com
Zo Feb 28 19:57:39 CET 2010

Beste allemaal.

Half maart zou ik graag alle kopij (voor zover ik die nog niet heb) binnen
willen hebben.
De bedoeling is dat hij eind maart de mailbox uitgaat, tesamen met de nieuwe
IDNH nieuwsbrief. Die ga ik voor het eerst in elkaar proberen te zetten. Heb
je nog wat leuks voor deze nieuwsbrief  stuur het me dan ook. Dat gaat dan
via redactie op idnh.nl.

De kopij gewoon via volksdans op gmail.com alsjeblieft.

Bedankt en groeten van Esmeralda
--
Dankjewel voor je bericht.
Groeten van Esmeralda