[aankondigingen] (geen onderwerp)

t.onatli op upcmail.nl t.onatli op upcmail.nl
Za Apr 10 10:28:21 CEST 2010

Beste volksdanser,

Ik organiseer samen met mijn jeugdvriend Ahmet Demirbag een seminar in Istanbul. Vroeger heb ik veel samen met hem gedanst en dansactiviteiten georganiseerd. Wij verheugen ons voor deze seminar om weer samen te zijn. Wij  willen volksdansers de stad Istanbul laten zien en laten kennismaken met andere docenten en muziekanten.
Ik hoop dat je ook leuk vindt of je kent iemand die ook zouden leuk vinden, stuur dan dit mailtje door.
Alvast bedankt en wie weet tot ziens in Istanbul.

Vriendelijke groet,
Turgay Onatli