[aankondigingen] Nieuwsbrief Rikudey-am Sept. '09

Angela Reutlinger a.reutlinger op tiscali.nl
Do Sep 3 02:54:52 CEST 2009

Nieuwsbrief Rikudey am, September 2009

Het nieuwe seizoen Israëlische dans begint goed!!!!

1. Instuif: 12 september, vanaf 20.00 uur
         Gymzaal van Basisschool "De Ark",
         Zuid-Hollandstraat 7, Amsterdam-Buitenveldert
         Dansleiding: Angela Reutlinger
         Entree: ? 8,00

2. Voor mijn weekend in Handel heb ik een gastdocent gevonden, met wie ik samen zal lesgeven: Se'adia Amishai. Hij is een heel aardige man die een bijzondere Jemenitische sfeer kan brengen,
maar hij heeft ook andere type dansen gemaakt, zoals Hora's en Debka's. Bekende dansen van hem zijn Mi li yiten, Besa besi, Adama admati, Bo iti el hagalil, e.v.a.
De kosten voor het weekend heb ik (helaas) vanwege de gastdocent iets moeten verhogen: ? 157,00.
Het is een absoluut unieke kans om met deze choreograaf te kunnen dansen, want hij komt zelden buiten Israël om les te geven!
Het is voor mij ook een verrassing dat het gelukt is, vandaar dat ik dit niet eerder had aangekondigd.

3. Dansavond met Se'adia Amishai:
Op dinsdagavond 6 oktober gastles met Se'adia Amishai in
      Gymzaal van Basisschool "De Ark",
         Zuid-Hollandstraat 7, Amsterdam-Buitenveldert
Dansleiding: Angela Reutlinger
Tijd: 20.00 - 23.00 uur
Kosten: ? 15,00

4. NIEUW: Israëlisch Midwinter Danskamp:
      28-12 (middag) t/m 31-12 (ontbijt)
      Accommodatie: "De Nieuwe Erf" te Diessen (bij Tilburg)
      Prijs: (onder voorbehoud) ? 320,-
      Organisatie: Shmulik & Angela
      Verdere Dansleiding: ?!!!!!!!!!!!?
(wat zoveel betekent als: "daar zijn we nog mee bezig, maar het wordt fantastisch, duim dat ze kunnen")

Informatie/Aanmelding: 020-6719632 of a.reutlinger op tiscali.nl

Groetjes, Angela.