[aankondigingen] diversen

N-H Dans-folkkalender volksdans op gmail.com
Wo Okt 28 16:06:41 CET 2009

Hallo;
Het kan zijn dat sommigen deze mail al eerder hebben ontvangen afgelopen
maandag, Ik heb niet het hele bestand kunnen bereiken dus vandaar dat ik nog
een keer de oproep doe:

Heb je kopij voor de danskalender van november december en januari?. Mail me
dat dan even  voor zover ik dat nog niet binnen heb uiteraard. Mijn streven
is om hem 1 nov. klaar te hebben en door te mailen.

Ik stuur ook nog een mail van Loes door betreffende het IDNH festival van 7
november en een van Angela betreffende een danskamp met Shmulik Gov ari.
Groeten van Esmeralda

O ja laat me weten als je van deze maillijst afgehaald wilt worden ok.
Tot ziens

Groeten van Esmeralda