[aankondigingen] Fw: Advies

Angela Reutlinger a.reutlinger op tiscali.nl
Zo Nov 22 21:21:35 CET 2009

----- Original Message -----
From: Anke Niessen
To: anke.niessen op home.nl
Sent: Sunday, November 22, 2009 1:56 PM
Subject: Advies

Hallo,

Een aantal van jullie weten wie ik ben, een aantal ook niet. Mijn naam is Anke Niessen en ben inmiddels 21 jaar. Op het moment zit ik de afrondingsfase van de kaderopleiding. Ik volksdans nu al een tijd en ik dans momenteel in 2 gezellige verenigingen in Eindhoven. In beide verenigingen zit een behoorlijke leeftijdskloof tussen mij en het merendeel van de andere cursisten. Niet dat ik dit als een groot probleem zie, maar ik mis het dansen met een (grote) groep leeftijdsgenoten en ook het niveau is voor mij over het algemeen niet uitdagend genoeg. Na veel gepraat te hebben erover heb ik eens bekeken wat mogelijk is. Op een instuif opperde mijn moeder het idee om zelf een vereniging op te zetten. Gericht op de jongere generatie. Zelf speelde ik ook al een beetje met het idee om iets te doen, maar ik wist niet goed wat. Nu heb ik gelijk de mensen van mijn leeftijd die ik ken binnen de volksdans benaderd via mail met het idee en de vraag om hun mening en heb nu, 2 uur later, al veel positieve reacties. Om het centraal te houden is het idee om het in Utrecht of omgeving op te zetten als het te realiseren is.

Nu is mijn vraag aan jullie, hebben jullie tips, adviezen, ideeen hoe ik dit het beste aan kan pakken om het goedkoop genoeg te houden, goede kwaliteit te kunnen bieden en iedereen aan zijn/haar trekken kan laten komen? Denken jullie dat het te realiseren is? Zouden jullie eventueel de mail naar jullie dans(docenten)netwerk kunnen sturen? Liever dat mensen het 2x krijgen dan helemaal niet!

Alvast heel erg bedankt!
Anke Niessen

--
Wij zijn een gemeenschap van 6 miljoen gebruikers in strijd tegen spam.