[aankondigingen] Rikud Holland

Angela Reutlinger a.reutlinger op tiscali.nl
Wo Nov 18 17:17:14 CET 2009

Hoi,
Vergeet niet je aan te melden voor deze unieke gelegenheid om met 3 Israëlische choreografen te dansen, zonder daarvoor naar het buitenland te hoeven!!!!
Verder kan je lekker uit je dak gaan met linedansen o.l.v. Avivit. En tenslotte 3 avonden lekker lang doordansen met al je verzoekdansen.

Wil je me een plezier doen door dit berichtje nog eens aan jouw mailinglist door te sturen, want het zou jammer zijn als mensen te laat over dit danskamp horen. Dank je wel!!!
Tot ziens in Rikud Holland!
groetjes, Angela.

--
Wij zijn een gemeenschap van 6 miljoen gebruikers in strijd tegen spam.