[aankondigingen] Aankondiging en persbericht van premiere eindresultaat project "Gaida danst Sandu"

inge rynja ingerynja op hotmail.com
Vr mei 8 14:04:22 CEST 2009

L.S.

Hierbij stuur ik u de aankondiging/het persbericht van de spetterende premiere van de choreografie, voortgekomen uit het project "Gaida danst Sandu".

Internationale Dansgroep Gaida is er trots op, deze premiere op 16 mei a.s. te kunnen laten plaatsvinden en zou het zeer op prijs stellen wanneer u deze aankondiging in uw medium onder de aandacht wilt brengen.

Hopend op een positieve beslissing verblijf ik,

namens Internationale Dansgroep Gaida,

Inge Rijnja

Secretaris

Haal meer uit je leven met Windows Live