[aankondigingen] Noord Holland dans en folkkalender juli augustus

N-H Dans-folkkalender volksdans op gmail.com
Do Jun 11 23:20:59 CEST 2009

Hier de nieuwe dans en folkkalender van juli en augustus. Ook in deze
maanden is er genoeg muziek en dans te beleven.
Half augustus wil ik graag de kopij binnen hebben voor september, de start
van het nieuwe seizoen.
Het is erg veel werk, daarom wil ik alleen cursussen die in Noord-Holland
plaats gaan vinden vermelden.

Veel plezier en een heel goede zomer toegewenst.
Met vriendelijke groeten:

Esmeralda