[aankondigingen] ORO zang en dansdag 1 februari

Andrea Roosen pr op orodans.nl
Vr Jan 9 16:23:48 CET 2009

Beste mensen,

zangzondagweb.jpgZondag 1 februari 2009

10.30-13.00 uur Dans instuif Countryline, entree 4 euro

13.30-16.30 uur Zingen met Liduin Stumpel, entree 6,50 euro

HZW, Kamerling Onnesstraat 83, Haarlem

's Morgens is er een countryline instuif onder leiding van Lilian van
Bilderbeek.

En 's middags lekker zingen. Iedereen herkent het wel, mooie muziek terwijl
je danst en eigenlijk krijg je de neiging om mee te zingen. Of de dag er na
zit wel het deuntje in je hoofd, maar ja, die teksten en hoe gaat die
melodie nou echt?
Zondag 1 februari heeft Liduin Stumpel, ervaren danser en zangdirigent van
onder andere volksmuziek, een aantal liederen voor ons geselecteerd.  Zang-
en of danservaring is niet nodig, iedereen kan meezingen.

Met vriendelijke groet,

Andrea Roosen

PR. ORO, Vereniging voor Werelddans. Haarlem

023-5274750

pr op orodans.nl

deze email is gezonden via de  oronieuws maillijst, wil je verder geen email
van ORO ontvangen stuur dan een email naar pr op orodans.nl met de mededeling
"ik meld me af". Weet je mensen die ook op de lijst willen staan, dan kunnen
ze een email sturen naar pr op orodans.nl om zich aan te melden, of via de oro
website, www.orodans.nl