[aankondigingen] Info mailing over Dansvakanties voor Plussers

Annie Kroon kroondans op hccnet.nl
Wo Sep 24 20:19:48 CEST 2008

Beste dansers , dansdocenten en dansorganisaties,

Bij deze wil ik jullie vragen dit nieuwe programma met ‘Dansvakanties voor
Plussers’,

onder de aandacht te brengen van, mogelijk geïnteresseerde, dansers.(zie
bijlagen)

Daar het steeds weer een succes blijkt te zijn, is het leuk hiermee door te
gaan en zou je steeds anderen dit ook willen laten beleven. Ruim plaats is
er nog in de volgende dansvakanties:

De dansvakantie eind okt. Stijl&Socialdans, Bergen a/zee heeft weer wat
deelnemers nodig,

                                                            daar door ziekte
van deelnemers een tekort is ontstaan.

Ook aan de dansvakantie in Portugal, 1e week febr, kunnen nog mensen
deelnemen.

NIEUW is de combinatie Hoofse Dansen (denk aan deftige romantische dansen),
5 dagen!

      in  Hogenboom vakantiepark(www.arcenresort.nl
<http://www.arcenresort.nl/>   bij Arcen (L)

                                         met bezoek mogelijk van het
Thermaalbad en andere extra’s

                                         de laatste les in het Kasteel +
tuinen in het leuke Arcen a/d Maas

Het heerlijke succes van de Bulgaarse dansvakantie ’08 , doet mij besluiten
deze nog eens te organiseren in mei/juni ’09, en dit is weer mogelijk! bij
Jaap en Galina, www.goKotel.nl <http://www.gokotel.nl/>

Dus door jullie hulp hoop ik dat er weer nieuwe mensen kunnen komen
genieten!

Veel dank alvast, Annie Kroon,  kroondans op hccnet.nl   tel. 050-3080591