[aankondigingen] het theater is vol!

Dolly de Kroon dollydekroon op dekunst.net
Vr Okt 31 16:11:12 CET 2008

Beste allemaal,

Helaas is het echt niet meer mogelijk om nog maar 1 kaart te verkrijgen.

De reactie op het mailtje naar Emeralda, was een persoonlijk antwoord van mij naar Esmeralda op donderdagavond  jl..
Dit waren 8 kaarten die ik toen nog beschikbaar had.
Dit doordat op die avond 8 Vip mensen mij keurig hadden gemeld, wel naar voorstelling te gaan maar niet naar het bal.
Dus Esmeralda had met haar verzoek mazzel en bood haar eenmalige service voor dat moment.

Zoals Arian vanochtend meldde: het is uitverkocht!
Ook voor het avondbal, de capaciteit van het theater is echt meer dan bereikt.

Velen hebben ons bericht, nog te willen komen.
Iedereen had een heel persoonlijk verhaal, waarom men niet eerder besteld had etc.
Het was soms ook heel moeilijk om neen te zeggen.
We hebben met alle mensen persoonlijk mee zitten denken en ons best gedaan om aan te geven op welk stuk van de dag nog toegang was.
Maar vol is vol.

We hadden met alle telefoontjes en mailtjes van de afgelopen dagen wel 2 keer uitverkocht kunnen zijn! Wie had dit ooit kunnen bedenken?
Wat een PR en betrokkenheid čn enthousiasme om deze IDNH Festival DAg mee te willen maken!

Wij zijn er klaar voor en wensen alle deelnemers een geweldige IDNH Festival Dag toe!

Dolly de Kroon
Consulent Amateurkunst
telefoon 072-5159209
mobiel 06-81238642