[aankondigingen] Last-minute actie; nieuwe ontwikkelingen!!!

Arian Spaargaren arian.spaargaren op quicknet.nl
Di Okt 21 13:13:25 CEST 2008

Beste mensen,

Na intensief overleg ben ik blij te kunnen melden dat we de regels voor de
passe-partout-houders en de kinder en jongerenkaarten hebben kunnen
versoepelen.

Passe-partout-houders kunnen kiezen  uit:
1. een gratis maaltijdbon t.w.v. 7,50 euro, of:
2. bij de infobalie op 1 november krijgen zij hun 7,50 euro terug.
Ik vraag iedereen die een passe-partout heeft, om even een mailtje naar mij
te sturen. Zij kunnen dan hun keuze kenbaar maken. De maaltijdkaarten moeten
namelijk voor 24 oktober besteld zijn bij het theater.

Houders van kinder-/jongerenkaarten:
Zij krijgen bij de infobalie hun geld terug, omdat de kinder-/jeugdkaarten
gratis geworden zijn.
Kinderen/jongeren hebben wel een gratis kaart nodig om de voorstelling bij
te wonen. Zij kunnen dan geen gebruik maken van de stoelen in het theater,
maar zullen voor het podium op de grond een zitplaats krijgen (van daaruit
kunnen zij meedoen in de voorstelling).

Voor mensen die nog geen kaart hebben zou ik sterk aanraden: wacht niet te
lang met kaarten bestellen, want de avondkaarten zijn bijna uitverkocht.

Hartelijke groet,

Arian Spaargaren
Mede namens Dolly de Kroon